برنامه فیتنس و بدنسازی




برنامه فیتنس و بدنسازی

 

اگر ورزش می کنید و بعد از ۱ ماه هنوز به هدفتان نرسیده اید یا به آن نزدیک نشده اید در حال تلف کردن وقتتان هستید!

 

آیا می دانید بیش از ۹۰ % افرادی که با  هدف کاهش یا افزایش وزن به باشگاه های ورزشی می روند خیلی زود ورزش را کنار می گذارند؟!

 

فکر می کنید انگیزه و اراده کافی ندارید یا برنامه تمرینی تان برای شما نامناسب است؟!

 

دوست دارید در هنگام دریافت یک برنامه ورزشی آموزش کاملی راجع به حرکات داشته باشید؟!

 

داستان جالب من در باشگاه های بدنسازی!!!

 

اولین روزهای سال ۱۳۸۳ بود که به باشگاه ورزشی رفتم . دقیقا با وزن ۱۸۵ کیلو گرم وارد باشگاه شدم. حرکات را بلد نبودم. مربی مجربی در باشگاه با علاقه فراوان حرکات را به من آموخت و برنامه ورزشی خوبی به من داد. بعد از ۳ ماه مربی باشگاه عوض شد و فردی که هیچ سابقه ورزشی نداشت مربی باشگاه شد. در آن زمان بیشتر از آن مربی از ورزش می فهمیدم. مجبور به تغییر باشگاهم شدم . متوجه شدم مربی باشگاه جدید نیز چیزی به من نمی آموزد و نمی خواهد چیزی یاد بگیرم. فوق العاده کنجکاو بودم.

یک روز چشمم  به یک مجله ورزشی افتاد و شروع به مطالعه کردم و متوجه شدم که چه اطلاعات خوبی آموخته ام. چند ماهی از مجلات استفاده کردم و متوجه شدم باید بهتر، علمی تر و ریشه ای تر بیاموزم. بنابراین شروع به خرید و مطالعه کتب تخصصی ورزشی و علوم ورزشی کردم. کتابهایی در باب تغذیه، تغذیه ورزشی، شناخت حرکات و فیزیولوژی و آناتومی بدن انسان و … همه به من آموختند چگونه وقت مان را در حال تلف کردن در باشگاههای ورزشی هستیم و بدون علم ورزش می کنیم.

 

 

سیستم های نوین و ساده!

 

بعد از چند سال مطالعه و دقت در شکل برنامه نویسی مربیان ورزشی متوجه این شدم که ۹۹  % مربیان تنها از یک یا دو سیستم محدود برنامه نویسی در ورزش استفاده می کنند و تکیه بیشتری به مکمل ها و داروهای خطرناک ( استروئید ها ) دارند. به همین دلیل به تحصیل در این زمینه ( ورزش ) علاقه مند شدم. در دانشگاه کاردانی تربیت بدنی عمومی و کارشناسی برنامه ریزی ورزشی  را دریافت کردم. وقتی درس در دانشگاه به پایان رسید شروع به مطالعات کاربردی تر کردم و دانش در زمینه ورزش، برنامه ریزی و برنامه نویسی ورزش را توسعه دادم. مدرک مربیگری ورزش بدنسازی کشوری را دریافت کردم و چند سالی است علاوه بر برنامه نویسی ورزشی و آموزش در این زمینه، هنوز مطالعات بیشتری انجام می دهم.

 

 

ساده اما تاثیر گذار

 

برخلاف تصوراتی که در گذشته داشتم و تصور می کردم باید همیشه حداکثر فشار تمرینی در زمینه کار با وزنه و تمرینات هوازی داشته باشیم، متوجه شدم تعادل در برنامه های ورزشی تاثیرات ماندگارتری بر روی افراد دارند و دقت در نوع و شکل تغذیه بسیار با اهمیت تر از گذشته است.

 

بهترین تاثیرات

 

اکنون بعد از بیش از ۱۰ سال مطالعه در زمینه تناسب و سلامت بدن متوجه شده ام هر بدنی نسبت به سابقه تمرینی و شکل ژنتیکی خود باید از چه برنامه ورزشی و تغذیه ای استفاده کند. بیش از ۹۵% افرادی که برنامه های ورزشی ام را اجرا کرده اند در کمتر از ۴ هفته اول بازخورد ( نتیجه ) فوق العاده خوبی گرفته اند.

 

  تضمین ۱۰۰%

 

ما تضمین می کنیم نتیجه عالی بگیرید. هیچ متخصص یا مربی ورزشی برنامه های خود را تضمین نمی کند و در آخر همه چیز را به فرد ورزشکار واگذار می کند. نتیجه خوب مربوط به مربی و نتیجه بد مربوط به شاگرد نیست. اگر مربی به خوبی برنامه ریزی و آموزش را انجام دهد غیر ممکن است ورزشکار نتیجه عالی نگیرد. پس به همین دلیل تضمین بازگشت تمامی وجه را برای برنامه های ورزشی مان در صورت نارضایتی شما قرار داده ایم. کافیست بعد از اجرای ۶ هفته ای برنامه ما در صورت نارضایتی از ما بخواهید به شما هزینه پرداختی تان را برگردانیم. شما سرمایه گذاری بدون ریسک برای سلامتی بدنتان را امتحان کنید.

 

 

 

 

برنامه ورزشی و بدنسازی

giff

 telegramradio

برنامه ورزشی به چه صورت است؟!

 

 

برنامه ورزشی برای هر فرد به شکل کاملا تخصصی نوشته و به همراه یک دی وی دی آموزشی برای فرد ارسال می شود. در دی وی دی حرکات آموزش داده شده اند و شما کافیست پس از مطالعه برنامه ورزشی تان در صورتی که حرکتی را بلد نبودید حتما آن را در دی وی دی ارسال به شکل ویدئویی دنبال کنید و شکل صحیح اجرای حرکت را ببینید. برنامه ورزشی شما علاوه چاپ بر روی کاغذ به شکل یک فایل پی دی اف برای شما ایمیل می شود و یا در تلگرام برای شما ارسال می شود.

 

برنامه ورزشی با چه هدفی برای من آماده می شود؟

 

برنامه ورزشی برای شما  با هدف دلخواهتان نوشته و آماده می شود. این هدف می تواند کاهش وزن یا افزایش وزن باشد. کاهش چربی یا افزایش عضله باشد.

 

چگونه این برنامه را دریافت کنم ؟

 

شما پس از کلیک روی دکمه دریافت برنامه ورزشی وارد صفحه پرداخت وجه برای دریافت برنامه می شوید. سپس باید اطلاعات تان را وارد کنید و در بخش توضیحات سن _ وزن و اندازه قد تان را وارد کنید. برای تکمیل سوالات جهت تهیه برنامه حرفه ای برای شما با شما تماس گرفته می شود.
همچنین می توانید هزینه برنامه را کارت به کارت کنید و سپس با شماره ۰۹۱۹۵۲۰۳۸۸۵ تماس بگیرید.
اطلاعات شماره کارت

 

۶۷۹۹ ۵۳۴۰ ۹۹۷۱ ۶۰۳۷

 به نام سینا شریف زاده

 

برنامه ورزشی و بدنسازی

giff

 telegramradio

چند روز طول می کشد تا برنامه ورزشی برای من آماده شود؟

 

۲۴ ساعت پس از پرداخت هزینه برنامه آماده شده برای شما ارسال می شود. همچنین پس از ۵ روز پُست بسته دی وی دی و برنامه ورزشی تان را به شما تحویل می دهد.

 

برنامه ورزشی ام برای چند روز طراحی می شود؟

 

پس از تماس با شما و دریافت کامل مشخصات تان برنامه در دو فاز ۶ هفته ای یا ۳ فاز ۴ هفته ای ( مجموعا ۳ ماه ) آماده می شود و شما می توانید در حین اجرای تمرینات با مشاورتان ( سینا شریف زاده ) در ارتباط باشید . یعنی شما برای ۳ ماه تمرین ورزشی تان ۲ تا ۳ برنامه مختلف دریافت می کنید تا بهترین نتیجه را کسب کنید.

 

 میزان پیشرفت چگونه اندازه گیری می شود؟

 

برای اینکه به شکل صحیح بتوانید درک کنید تا چه میزان تغییر مثبت در بدنتان به وجود آمده است ما برای شما یک نمودار پیشرفت طراحی می کنیم. در این نمودار وزن و اندازه های قسمت های مختلف لحاظ می شود.

 

 

دقت کنید که …

در صورتی که بیماری خاصی دارید بهتر است قبل از ثبت نام بیماری تان را با ما در میان بگذارید.

 

برای دریافت برنامه و آموزش ورزشی و توصیه نامه غذایی تلفنی باید چه مبلغی بپردازم؟

 

مبلغ سرمایه گذاری شما برای دریافت برنامه ۳ ماهه ورزش و توصیه نامه غذایی ۲۹۹ هزار تومان می باشد. در حال حاضر ما تنها مبلغ ۱۹۹ هزار تومان دریافت می کنیم.

 

برنامه ورزشی و بدنسازی

giff

چرا باید از برنامه های ورزشی این سایت استفاده کنم؟

 

برنامه های ورزشی که برای افراد آماده می کنیم با هدف ارتقاء شرایط جسمانی و با پیگیری ما به نتیجه عالی می انجامد. در ضمن ما برای برنامه هایی که ارائه می کنیم تضمین ۱۰۰ % می دهیم. اینگونه شما بدون ریسک یک برنامه علمی و سازنده دریافت می کنید.

 

 

در طول روز باید چند دقیقه برای اجرای برنامه ورزشی تان وقت بگذارم؟

 

زمان و شکل برنامه ریزی ما نسبت به شرایط زمانی و شرایط جسمانی هر فرد متفاوت است. به طور تقریبی هر برنامه ورزشی بین ۴۵ الی ۶۰ دقیقه به طول می انجامد.

 

برنامه ورزشی و بدنسازی 

giff

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 telegramradio

 

 

 

 

 

 

این مطلب را بخوانید :  ورزش چربی سوز با باب

۱۰ نظر

۱۰ دیدگاه نوشته شده است! می توانید دیدگاه خود را بنویسید

دیدگاه خود را به ما بگویید.

مقالات

در شبکه های اجتماعی با ما باشید

در تلگرام و اینستاگرام رادیو لاغری را جستجو کنید

ثبت نام دوره آموزشی

ایمیل تان را اینجا وارد کنید.

به کانال تلگرام ما بپیوندید

advertisement
JoomShaper