کی می خواهید به هدف برسید؟ حالا یا بعدا؟




کی می خواهید به هدف برسید؟ حالا یا بعدا؟

 

وقتی درجلسات مشاوره با شرکت کننده گان دوره های لاغری صحبت می کنم، اغلب یک جمله را زیاد می شنوم. اغلب افراد چاق می گویند ” اراده ندارم ” این جمله ای بود که روزگاری به خودم زیاد می گفتم.زیاد آن را می گفتم و اعتقاد کامل به آن داشتم. اما حالا ورق برگشته است و دیگر چنین اعتقادی ندارم!

 

در بحث اراده داشتن باید بدانیم که اراده یعنی انتخاب کردن صحیح بین دو چیز! دو چیز که یکی بسیار نزدیک است و دیگری خیلی دور.درباره لذت حرف میزنم.درباره اینکه آیا لذتی آنی و یکدفعه از داشتن و خوردن ببریم یا صبر کنیم تا لذتی طولانی به ارمغان بیاید.

 

می دانید منظورم از لذت طولانی چیست؟

 

این مطلب را بخوانید :  رادیو لاغری

بیاید فکر کنیم بر اثر اضافه وزن مورد تمسخر قرار می گیریم.حالا تصور کنید به علت اضافه وزن دچار مشکلات حرکتی شده ایم. مثلا پا درد شدیدی داریم.به سختی کارهای روزمره مان را انجام می دهیم. حالا چه اتفاقی افتاده است؟ کدام برای شما سخت تر است؟ اصلا لازم نیست فکر کنید زیرا مشخص است که وقتی سلامتی ما به خطر می افتد مشکل ما شدیدتر شده و دیگر تمسخر دیگران آنقدر مثل قبل آزاردهنده نیست.

 

اما لذت طولانی همین درک صحیح سلامتی است که کسب می کنیم.در کنار اینکه دیگران به جای تمسخر، ما را تحصین می کنند خود نشانه های لذت های طولانی است که به آن بی توجه بودیم. حالا این انتخاب که روزی ده بار دهنم بجنبد یا اینکه صبر کنم تا با علامت های مهم توسط بدنم چیزی بخورم برعهده ماست تا با یادگیری هر چه بیشتر، کمتر و کمتر اشتباه کنیم.در این زمانه همه می دانند گرسنگی کشیدن کار احمقانه ای است اما ذهن تربیت نشده همیشه اشتباه می کند!

 

در فایل صوتی جدید سینا شریف زاده مشاور کاهش وزن و تقویت اراده درباره این حرف می زند که چگونه اراده را بهتر تقویت کنیم…

آنلاین بشنوید

این مطلب را بخوانید :  اپیزود 1 سال 1401 رادیو لاغری

برای دانلود فایل صوتی سینا شریف زاده درباره اراده اینجا کلیک کنید.

 

برای ثبت نام دوره آموزشی معماری اراده  اینجا کلیک کنید.برای دریافت کد تخفیف ۴۰ % این دوره اینجا کلیک کنید.

 

يك نظر

یک دیدگاه نوشته شده است! می توانید دیدگاه خود را بنویسید

دیدگاه خود را به ما بگویید.

مقالات

در شبکه های اجتماعی با ما باشید

در تلگرام و اینستاگرام رادیو لاغری را جستجو کنید

ثبت نام دوره آموزشی

ایمیل تان را اینجا وارد کنید.

به کانال تلگرام ما بپیوندید

advertisement
JoomShaper