درس اول لاغری : چرا رژیم های غذایی کار نمی کنند؟!




درس اول لاغری : چرا رژیم های غذایی کار نمی کنند؟!

 

همیشه دغدغه بزرگی بوده که رژیم بگیریم تا وزن کم کنیم! عملا شاید رژیم های غذایی بتوانند به کاهش وزن ما کمک کنند اما چرا واقعا رژیم ها برای یک مقطع کار می کنند ؟ چرا وقتی رژیم غذایی به پایان می رسد اضافه وزن پیدا می کنیم و حتی چاقتر هم می شویم!

 

مشکل از کجاست؟

 

بیاید فکر کنیم شما فردی هستید که به طرز عجیبی گرفتار خوردن هستید . طرز عجیب چیست؟ مثلا فکر کنید حالا ساعت ۵ بعد از ظهر است. یک فنجان چای و یک کیک فنجانی خورده اید. احتمالا در ذهنتان این مسئله وجود دارد که خوردن کیک فنجانی شما را چاق می کند. یک ساعت بعد یعنی ساعت ۶ یا دو ساعت بعد یعنی ساعت ۷ عصر در حالی که روی مبل لم داده اید و در حال دیدن تلویزیون هستید یا مطالعه می کنید احساس می کنید دلتان می خواهد چیزی بخورید! و این مسئله تا زمانی که هنوز بیدار هستید اتفاق می افتد.

 

این مطلب را بخوانید :  ثبت نام دوره رایگان آموزش کاهش وزن و تناسب اندام

این اتفاق سالها برای من تکرار شد. خوردن و خوردن و خوردن. تصور می کردم حجم غذایی که می خورم خیلی کمتر باشد اما اصلا اینطور نبود. تفکر اینکه باید حتما رژیم غذایی بگیرم تا وزن کم کنم همیشه مرا می آزرد. می خواستم به همه ثابت کنم نمی توانم جلوی خودم را بگیرم و واقعا همین مسئله بود .

 

هر وقت یک رژیم جدید امتحان می کردم به بهترین شکل برای یک مدت مشخص آن را اجرا می کردم. گاهی در حین رژیم وزن کم می کردم و گاهی اصلا وزنی کم نمی شد. آنچه فهمیدم این بود همه روش هایی که دستور رژیمی دارند در پایان شکست می خورند.

 

این مطلب را بخوانید :  دانلود رایگان چکیده کتاب راز کاهش وزن

برای اینکه اولین درس کاهش وزن را که سینا شریف زاده  برای شما آماده کرده است اینجا کلیک کنید.

 

 

 

۲ نظر

۲ دیدگاه نوشته شده است! می توانید دیدگاه خود را بنویسید

دیدگاه خود را به ما بگویید.

مقالات

در شبکه های اجتماعی با ما باشید

در تلگرام و اینستاگرام رادیو لاغری را جستجو کنید

ثبت نام دوره آموزشی

ایمیل تان را اینجا وارد کنید.

به کانال تلگرام ما بپیوندید

advertisement
JoomShaper