قسمت دوم کلاس لاغری سینا شریف زاده




قسمت دوم کلاس لاغری سینا شریف زاده

قسمت دوم کلاس لاغری سینا شریف زاده

 

کاهش وزن بدون رژیم غذایی برای چاق ها به یک رویا تبدیل شده است زیرا علمی درباره ی آن ندارند. وقتی به ما بگویند تنها راه رسیدن به لاغری دائمی و کاهش وزن موفق این است که باید یک رژیم غذایی داشته باشید ما به راحتی این حرف را قبول می کنیم. به چه دلیل این حرف را قبول می کنیم؟ پاسخ ساده است. وقتی تعداد زیادی از انسان ها را ببینیم که یک کار را انجام می دهند ما هم دلیل قانع کننده ای برای انجام دادن این کار داریم. چند سال پیش که مد شده بود تا افراد زیادی از دمنوش های لاغری استفاده کنند، این را نمی دانستند که یک بازاریابی قوی برای فروش این محصولات وجود دارد و در واقع دمنوش ها تنها قدرت بسیار کمی دارند. مردم دمنوش را نمی خریدند تا لاغر شوند بلکه دمنوش را می خریدند به این دلیل که دیگران صدها هزار تومان پول داده بودند تا دمنوش بخرند را دیده و از آنها الگو گرفته اند.

 

متاسفانه این الگوهای ذهنی باعث می شود تا با تکرار رفتار دیگران منتظر نتیجه ای باشیم که دیگران گرفته اند. افراد زیادی هستند که با رژیم لاغر به وزن دلخواه رسیده اند اما افراد بیشتری هستند که یا لاغر نشده اند و یا اگر لاغر شده اند دوباره چاق شده اند زیرا زمانی که رژیم غذایی گرفته اند نتوانستند مغز گرسنه ای که داشتند سیر کنند. بنابراین رسیدن به یک کاهش وزن دائمی زمانی از رویا به حقیقت تبدیل می شود که بتوانیم به درک بهتری از باورهایمان برسیم.

 

از شما سپاسگزاریم که با مطالعه کتاب راز کاهش اشتها و تماشای کلاس آنلاین لاغری سینا شریف زاده برای رسیدن به اندام  ایده آل تلاش می کنید.

 

این مطلب را بخوانید :  تجربه های قبلی در لاغری

 

 

۲ نظر

۲ دیدگاه نوشته شده است! می توانید دیدگاه خود را بنویسید

  • بهاره گفت:

    سلام به همه عزیزان متناسبم مخصوصا جناب آقای شریف زاده،
    بسیار عالی بود چقدر حس خوبی دارم که میتونم چیزهایی وکه دوست دارم بخورم مطمئن هستم اگر اینو بدونم که هروقت دوست دارم خوراکی های مورد علاقه مو بخورم دیگه ولعم نسبت بهشون کم میشه
    ممنون از تون که با این آموزش انقدر حالمو خوب کردید

    • sina sharifzadeh گفت:

      درود

      شوق و اشتیاق شما برای آموختن ستودنیه

      امیدوارم با کامل کردن آموخته های خودتون و به کاربستن این آموزش ها به بهترین ها برسید

دیدگاه خود را به ما بگویید.

مقالات

در شبکه های اجتماعی با ما باشید

در تلگرام و اینستاگرام رادیو لاغری را جستجو کنید

ثبت نام دوره آموزشی

ایمیل تان را اینجا وارد کنید.

به کانال تلگرام ما بپیوندید

advertisement
JoomShaper