کارگاه آنلاین پرخور دانا




کارگاه آنلاین پرخور دانا

 

با آموزش های سینا شریف زاده، تناسب اندام دیگر آرزو نیست!

 

اگر تا حالا فقط رژیم غذایی داشته اید و یا برای رسیدن به اندام دلخواه ورزش کرده اید می دانید رژیم کاهش وزن اصلا کار آسانی نیست.دلیل این سختی نا آشنایی با دلایل خوردن و مسائل پشت پرده ذهن شماست.هیچکسی به دنبال داشتن گنج نیست و اغلب افرادی که گنج را پیدا کرده اند، راز و رمز لاغری را صراحتا به شما نمی گویند.

 

کارگاه آنلاین پرخور دانا یک کلاس برای کل انسان های دنیاست . یعنی از هر جای دنیا می توانید در آن شرکت کنید و فیلم را تماشا کنید.لازم نیست لباس خاصی بپوشید و از خانه بیرون بروید و با سختی وارد یک کلاس بشوید بلکه کافیست روز کلاس تلفن همراه تان را یا لپ تاب یا تبلت تان را روبروی خودتان بگذارید و نکات آموزشی را دنبال کنید.

 

این صوت را درباره کارگاه آنلاین پرخور دانا گوش دهید.اینجا کلیک کنید.

 

همه ما خسته شده ایم از رژیم گرفتن و شکست خوردن و این باعث شده تا از تلاش کردن دست بکشیم.افرادی که چیزهای جدیدی یاد می گیرند با ترفندهایی آشنا می شوند تا کارها را به شکل آسانتری انجام دهند.افرادی که در دوره های لاغری ما شرکت می کنند یاد می گیرند بدون ترس رژیم غذایی را کنار بگذارند و به این درک برسند که بدن هوشمند ما چگونه وظیفه کنترل وزن ما را بر عهده می گیرد.این یعنی به جای نگران بودن برای کالری ها افراد به بدن شان به خوبی گوش می دهند.چه زمانی بدن گرسنه است؟ چرا وقتی گرسنه نیست می خوریم ؟ و هزاران سوال که وقتی افراد پاسخ مناسبی برای آنها پیدا می کنند، کلید گمشده کاهش وزن پیدا می شود.

 

در کارگاه آنلاین ( غیر حضوری ) پرخور دانا ما درباره ۲۸ شیوه و روش مرسوم که می خوریم و بهانه ای برای زیاده روی یا خوردن در زمان نامناسب هستند صحبت می کنیم.این کارگاه یکی از چند کلاس آموزشی است که برای اعضای جزیره کاهش وزن برگزار می شود و آموزش می بینند.شما نیز می توانید در این کارگاه ثبت نام و از آموزش های این کارگاه آموزشی استفاده کنید.

 

شاید این سوال برای شما پیش آمده باشد که ” من فرد پرخوری نیستم ” حالا این آموزش بدردم می خورد؟

پرخوری تنها مثالی از خوردن بدون کنترل است.ممکن است فردی تمایل به ریزه خواری داشته باشد یا فردی نتواند جلوی خوردنش را بگیرد.وقتی درک کنیم که مثلا از روش خوردن پیش گیرنده استفاده می کنیم یا خوردن برای راضی کردن دیگران، می توانیم به مسائل ریزتری از ماجرای خوردن بدون کنترل پی ببریم.خوردن پیش گیرنده دیگه چیه؟

 

خوردن پیش گیرنده !

 

خوردن پیش گیرنده یکی از انواع خوردن با بهانه های غیر منطقی مغز برای خوردن است.همانطور که آموزش های ما را دنبال می کنید می دانید یکی از بزرگترین عوامل خوردن بیش از اندازه، کشیدن مواد مخدر یامصرف الکل که زیر شاخه رفتارهای بی بند و باری قرار می گیرد، به دلایلی که برای مقابله ناسالم با استرس به وجود آمده، انجام می شود و ریشه های آن در شیوه تفکر ماست.نوع فکر ما که ریشه در باورهای ما دارد ( از آنچه دیده ایم و آنچه شنیده ایم ) گاهی ما را به رفتارهای به ظاهر منطقی اما غیر قابل قبول یا اشتباه سوق می دهد.

 

این مطلب را بخوانید :  برنامه فیتنس و بدنسازی

مثلا یک خانم کارمند را در نظر بگیرید که یک وعده سالم را تهیه کرده و بهمراه خود به محل کارش برده است.قبل از آن صبحانه خورده و حالا ساعت ۱۲ ظهر است.ساعت ۲ ظهر وقت ناهار است و این خانم کارمند در ساعت ۱۲ ظهر بدون اینکه نیاز داشته باشد و بدون هیچ دلیل واضحی مثل گرسنگی بدن، چون شنیده است نباید بیشتر از N ساعت معده اش خالی باشد بدنش آسیب می بیند که یک باور خیلی غلط است، شروع می کند به خوردن میزان زیادی ذرت، کاهو، هویج، خیار و ….. که باعث پر شدن شکم می شود.این تصور را دارد که ممکن است بعدا گرسنه شود و وقت نکند چیزی بخورد.در این مسیر چند اتفاق افتاده که از چشم بسیاری از افراد ناآگاه اتفاق بدی نیست اما در واقع یک اتفاق بد افتاده است.

 

این مطلب را بخوانید :  مغز ضد استرس

۱.بدن با چیزی که نیاز نداشته تغذیه شده است. به این دلیل که بدن برای استفاده از منابع درونی خود فرصت می خواهد تا ذخایرش را بهتر استفاده کند.

۲.فرد فکر کرده اگر الان که گرسنه نیست بخورد دیرتر گرسنه می شود در حالی که این یک باور خیلی غلط است.خوردن بدون احساس نیاز باعث می شود ریتم بدن بهم بخورد.

۳.فرد فکر می کند اگر آنچه را بهمراه دارد نخورد حیف است و این باور از فرهنگ ناسالم غذایی می آید.

۴.اینگونه فرد دو وعده در نزدیکی هم می خورد که مانعی برای کاهش وزن مداوم و سالم است.این مسئله را در کتاب راز کاهش اشتها توضیح داده ایم.

۵.فرد از ترس گرسنه ماندن یا نیازمندی بدنش یا بهم خوردن تعادل در بدنش یا آسیب ندیدن دستگاه گوارش و دلایل غیر واقعی در فواصل کوتاه بدون دلیل منطقی چیزی می خورد.

 

بنابراین یکی از انواع خوردن بدون فکر ( خوردن بدون در نظر گرفتن آنچه فرد می خورد و زمان آن ) خوردن پیش گیرنده است.به زبان ساده حالا می خورم تا انرژی را ذخیره کنم.کاری که برخی از حیوانات در بیایان انجام می دهند در حالی که برای انسان امروزی که نیازمند ذخیره سازی نیست، یک کار بی ارزش و بیمارگونه است.

 

کارگاه آنلاین پرخور دانا به شما آگاهی می دهد تا با واقعیت هایی روبرو شوید که کشف آنها به شما کمک می کند عملکردتان را بهبود دهید.برای ثبت نام در کارگاه آنلاین پرخور دانا به دو شیوه می توانید اقدام کنید.

 

شما برای نهایی کردن ثبت نام خود دو راه دارید:

 

۱. خرید اینترنتی از طریق سایت

۲. واریز وجه سمینار به صورت کارت به کارت

 

مبلغ این کلاس تا یکشنبه ۱۱ فروردین فقط  ۴۹۵۰۰ هزار تومان است و از روز شنبه ۱۷ فروردین مبلغ این کلاس با قیمت واقعی یعنی ۹۹ هزار تومان ثبت نام می شود.فیلم این کارگاه آموزشی بلافاصله پس از ثبت نام برای شما در ایمیل، تلگرام یا واتس اپ ارسال می شود.اگر ایمیل ندارید از راه های دیگر می توانید این فیلم ها را دانلود کرده و تماشا کنید.

 

روش اول: خرید اینترنتی:

کافیست که اطلاعات خود را وارد کنید و سپس روی دکمه «سفارش محصول» زیر کلیک کنید، در صفحه‌ای توضیحات تکمیلی را وارد می‌کنید و بعد از آن به صفحه پرداخت آنلاین بانک هدایت می‌شوید. با ورود اطلاعات کارت بانکی پرداخت و ثبت‌نام قطعی می‌شود. پس از واریز پیامی به ایمیل شما و پیامکی به تلفن همراهتان ارسال می‌شود.

 

 

این مطلب را بخوانید :  ثبت نام دوره آموزشی معماری اراده و اعتماد به نفس

 

پرداخت کارت به کارت

 

مبلغ  کلاس را به شماره حساب ۶۰۳۷۹۹۷۱۵۳۴۰۶۷۹۹ واریز بفرمایید و سپس به شماره ۰۹۱۹۵۲۰۳۸۸۵ پیامک بزنید و اطلاعات پرداخت را ثبت کنید. بلافاصله با شما در ارتباط خواهیم بود و اطلاعات تکمیلی مانند لینک دانلود را برای شما ارسال می کنیم.

 

بدون نظر

دیدگاه خود را به ما بگویید.

مقالات

در شبکه های اجتماعی با ما باشید

در تلگرام و اینستاگرام رادیو لاغری را جستجو کنید

ثبت نام دوره آموزشی

ایمیل تان را اینجا وارد کنید.

به کانال تلگرام ما بپیوندید

advertisement
JoomShaper