چگونه زندگی را آسان تر کنیم؟




چگونه زندگی را آسان تر کنیم؟

چگونه زندگی را آسان تر کنیم؟

 

 

عصبی شدن و استرس داشتن واژه هایی هستند که هرگاه حس خوبی نداریم یا  بیمار می شویم به کار می بریم. هنگامی که به صورت نامتعادل غذا می خوریم، پرخوری می کنیم یا اصلا چیزی نمی خوریم به این دلیل است که واکنش متفاوتی به استرس داریم. خوردن زیاد غذا به مرور زمان به یک واکنش بیمارگونه تبدیل می شود. پرخوری که خود پاسخی به محرک های مختلف است و به مرور زمان تبدیل به عادت می شود، می تواند به یک عامل فشار عصبی تبدیل شود.

 

مبارزه با خستگی ها بر اثر کار کردن بیش از حد یا نشخوارهای فکری که باعث خستگی ذهن و جسم می شود، استرس را بیشتر می کنند. تصور می کنیم زندگی بسیار سخت است و باید برای بهتر زندگی کردن بیشتر تلاش کنیم. اما گاهی تلاش بیشتر تبدیل به یک سراشیبی می شود پر از خستگی و درد و احساسات بد که تحمل کردن شان سخت است.  

 

ما عادت های گوناگونی داریم که اغلب پاسخ های ما به شرایط هستند. شخصیتی که داریم و برای خود تعریف کرده ایم بر روی عادت های ما تاثیر می گذارند. اما ساختن عادت های کوچک و ساده که سازنده هستند، باعث می شود تا شخصیت ما بهبود پیدا کند. عادت های موثر و مثبت زمانی ساخته می شوند که ما آرامش را تجربه کنیم. وقتی می خواهید آگاهانه خوردن را تمرین کنید باید استرس را مدیریت کنید تا بتوانید بر رفتارتان تسلط پیدا کنید.

 

استرس دست دوم به نوعی از استرس گفته می شود که توسط دیگران به شما منتقل می شود که در ویدیوی به روز شده ی آموزشی مغز ضد استرس استرس درباره اش صحبت کرده ایم. رفتاری که شما با دیگران انجام می دهید فوق العاده اهمیت دارد. هنگامی که یکی از اطرافیان شما می خواهد استرس را به شما منتقل کند، میزان هوشیاری شما بسیار اهمیت دارد. اگر غرق در اتفاقات بشوید و نتوانید آگاهانه فکر کنید احتمالا خیلی زود عصبی می شوید و استرس تمام وجودتان را فرا می گیرد.

 

بینش ما نسبت به زندگی بر تاب آوری ما در زندگی تاثیر فوق العاده ای می گذارد. ما با آموختن و درک دنیایی که در آن زندگی می کنیم بر روی بینشی که داریم تاثیر می گذاریم. کنکاش باورهایی که درباره ی خودمان و دیگران داریم فوق العاده بر مدیریت استرس ها موثرند. اما چگونه استرس های دست دوم را تشخیص دهیم؟ چگونه ذهن پویاتری داشته باشیم؟ برای پاسخ به این پرسش های مهم فیلمی که امروز منتشر کردیم تماشا کنید. دومین آپدیت کلاس آنلاین مغز ضد استرس منتشر شد. تا ۲۵ دی ماه می تونید توی کلاس کاملا آنلاین مغز ضد استرس با تخفیف ویژه ثبت نام کنید. برای ثبت نام اینجا کلیک کنید.

 

 

این مطلب را بخوانید :  آهن و ویتامین ب 12 چیست و در چه غذاهایی پیدا می شود؟

 

بدون نظر

دیدگاه خود را به ما بگویید.

مقالات

در شبکه های اجتماعی با ما باشید

در تلگرام و اینستاگرام رادیو لاغری را جستجو کنید

ثبت نام دوره آموزشی

ایمیل تان را اینجا وارد کنید.

به کانال تلگرام ما بپیوندید

advertisement
JoomShaper